Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Szállítás és fizetés

FIZETÉSI FELTÉTELEK

Személyesen üzletünkben a 1034 Budapest, Bécsi út 165 szám alatt.

Üzletünkben fizethet készpénzzel, bankkártyával és hitelkártyával is! (ügyeljen a vásárlási,- és napi limitre). Ha előre utalni/befizetni szeretné az összeget, akkor Díjbekérő (pro forma) bizonylat alapján azt megteheti, amelyet az ügyfélszolgálatunk állít elő. (közlemény rovatban kérjük feltüntetni: megrendelő neve, díjbekérő sorszáma / rendelési azonosító) Ha nincs módja a személyes átvételre, akkor utánvét szolgáltatással is megrendelheti a kívánt készüléket.  Minden vásárló megrendelése leadásával automatikusan elismeri ezen szabályok ismeretét, és azok elfogadását.

Üzletünkben fizethet bankkártyával és hitelkártyával is! (Ügyeljen a vásárlási,- és napi limitre

Banki átutalás esetén:
Kedvezményezett számlaszám:
 11708087-20001230 OTP 
Kedvezményezett név: UNITED TRADING KFT.
Tárgy/Közlemény mezőben kérjük az alábbiakat feltüntetni: a rendelés száma (díjbekérő sorszáma) és a megrendelő személy/cég teljes neve.

IBAN: HU19117080872000123000000000
SWIFT KÓD: OTPVHUHB

 

Név / cégnév:
United Trading Kft.
Székhely: 1064 Budapest, Podmaniszky u. 57. 2. 14. 
Adószám: 22716727-2-42
Bank: OTP 11708087-20001230
Átvétel helyszíne: 
Radium.hu üzlet 1034 Budapest, Bécsi út 165. fsz.

Amint megtörténik a jóváírás, automatikus e-mailben értesítjük.

 

Név / cégnév:
Pannon Informatikai Szolgáltatások Kft.
Székhely: 1027 Budapest, Bem J. u. 9.
Adószám: 25358049-2-41
Bank: OTP 11704007-22040987

Átvétel helyszíne:
Radium.hu üzlet 1034 Budapest, Bécsi út 165. fsz.

ONLINE VÁSÁRLÁS

Megrendelés: honlapon keresztül online
A szerződés nem minősül írásbelinek, a szerződés megkötése érdekében kizárólag távközlő eszközt alkalmazunk, azaz távollevők között kötött szerződés jön létre.

A megrendelés / szerződéskötés nyelve: magyar nyelv.

SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK

Futárszolgálat esetén, a helyszínre történő kiszállítását, Magyarország egész területén az Express One Hungary Kft. futárszolgálat végzi. A kiszállítást az Express One futárszolgálat végzi, általában a visszaigazolást követő 1-3 munkanap 8-17h között. Telefonos érdeklődés a csomag kiszállításával kapcsolatban: +36 1 8 777 400 telefonszámon a szállítás napján a csomagszám ismeretében kérhet tájékoztatást. A futárszolgálat előzetes értesítése után, küldemény érkezéséről csomagja a https://tracking.expressone.hu/ honlapon is egyszerűen nyomon követhető. Mivel a megrendelt termékek kiszállítását szerződéses partnerünk (Express One Hungary Kft.) végzi, ezért felelősséget a szállítás pontosságáért csak a Express One Hungary Kft. ÁSZF szerint tudunk vállalni. A sikeres leadáshoz azonban elengedhetetlen, hogy munkaidőben 8:00-17:00 óra között a megadott címen tartózkodjanak. A szállítás napján (reggelén) fog kapni értesítőt, előreláthatólag három órás időintervallum közötti kézbesítési idő pontosabb körülményeiről.  

Futáros kiszállítás esetén KÉRJÜK, HOGY A CSOMAG ÁTVÉTELEKOR FUTÁR JELENLÉTÉBEN ELLENŐRÍZZE, HOGY A CSOMAG NEM SÉRÜLT MEG A SZÁLLÍTÁS SORÁN! Amennyiben sérülést tapasztal, ilyen esetben vetessen fel a futárral jegyzőkönyvet. A csomag épségére vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében kerül rögzítésre. 

Figyelem! A téli időszakban kiszállított notebook-ok és asztali számítógépek átvétele és beüzemelése között kérjük, várjon pár órát, míg a készülék átveszi a helyiség hőmérsékletét!

A házhozszállítást választott Vásárlóink, csak utánvéttel vagy előreutalással fizethetnek és a kipróbálás lehetősége nélkül vehetik át az árut futárszolgálattól! 
Utánvétes küldemények átvételekor a beugrós futároknál nem minden esetben lehet bankkártyával fizetni. Érdeklődjön az Express One Futárszolgálat munkatársainál a https://expressone.hu/kapcsolat/elerhetosegeink/ elérhetőségek egyikén.