Jótállás
Általános jótállási ismertető
A gyártók hivatalos honlapján található jótállási időellenőrző alkalmazások a termék gyártási idejétől számítva jelenítik meg a jótállási időtartamot. Ezért itt a jótállási idő kezdeti és befejező dátuma eltér a tényleges jótállási időtől. Minden gyártó minden egyes termékére egyaránt vonatkozik, hogy a jótállási idő kezdete a számla kiállításának időpontjával egyezik meg. Így a jótállási idő minden esetben ettől az időponttól számítandó.
Magánszemélynél és Jogi személynél a termékjótállás/jótállás időhossza eltérhet. Pontosabb termékjótállás információért és érvényességi idejéről kérjük érdeklődjön a termék hivatalos gyártói weboldalán vagy ügyfélszolgálatán.
Kötelező (jogszabály által előírt) jótállás feltételei:
A kötelező (jogszabály által előírt) jótállás feltételei a jótállási időt sávosan, a tartós fogyasztási cikk bruttó eladási árához igazodva határozza meg. (Termékoldalainkon a bruttó eladási árat tüntettük fel.)
Az eladási ársávok és a kötelező jótállási idő az alábbiak szerint alakul:
- A 250.000 forint eladási ár felett 3 év kötelező jótállást határoz meg a szabályozás (250.001 Ft-tól felfelé).
- A 100.000 forintot meghaladó, de maximum 250.000 forint eladási ár esetén 2 év a kötelező jótállás (100.001 Ft - 250.000 Ft-ig).
- A 10.000 forintot elérő, de 100.000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 1 év a kötelező jótállás (10.000 Ft - 100.000 Ft-ig).
- A 10.000 forintot el nem érő áru fogyasztási cikkre nincs jótállási kötelezettség.
A jogszabály által előírt kötelező jótállási időn felül a gyártó önkéntes jótállást is vállalhat, melyet akár többletfeltételhez is köthet.
Kérjük, az önkéntes jótállás feltételeiről minden esetben körültekintően tájékozódjanak a gyártó elérhetőségein!
(270/2020. (VI. 12.) Korm. rendelet)
Az egyes gyártók jótállási szervizek és szerviz feltételei:
RADIUM asztali számítógépekre 24 hónap jótállást biztosítunk. jótállási ideje a komplett számítógépre értendő. Amennyiben kérdése lenne a rendelését illetően, kérjük lépjen kapcsolatba velünk.
A RADIUM asztali számítógépek jótállási feltételeken kívül eső és jótállási időn túli javítással kapcsolatban is vegye fel velünk a kapcsolatot a radiumpc@unitedtrading.hu e-mail címen.
Elérhetőség:
E-mail: radiumpc@unitedtrading.hu
Telefon: +361-445-4115 (2-es mellék) hétfő - csütörtök, 09:00 – 17:30,- illetve péntek 09:00 - 16:30 között.
Az ASUS ingyenesen futárszolgálattal szállítja el a meghibásodott laptopját.
ASUS szerviz - ügyfélszolgálat:
Telefon: +361-505-4561 9-17:30 óráig
Az ASUS Magyarország által működtetett szerviz-ügyfélszolgálat minden Notebook, EeePC, PDA, navigáció és LCD termék jótállási ügyintézésében eljár. A szervizszolgáltatás megrendeléséhez - szerviz-ügyfélszolgálati hibaelhárítás után - az ASUS honlapján található formanyomtatvány kitöltése szükséges. Magyar nyelvű technikai segítségnyújtás legfeljebb 24 órás válaszadással itt érhető el.
Gyakran ismételt kérdések
Jótállás útmutató: Ugrás a honlapra ->
A jótállási javítását kérheti otthonában vagy munkahelyén megbízott futárszolgálatunk által. A szolgáltatás igénybevétele kizárólag a 06-40-200-629-es vevőszolgálati telefonszámon lehetséges miután munkatársunk beazonosította az Ön készülékét, a meghibásodást és a jótállási jogosultságot. A hibás készülék cseréjére kb. 5 munkanap múlva kerül sor a telefonon egyeztetett napon és helyen, munkaidőben. Akkor célszerű ezt a szolgáltatásunkat igénybe vennie, ha a megbeszélt napon munkaidőben Ön, vagy megbízottja folyamatosan a megbeszélt helyen tartózkodik a hibás készülékkel. jótállási extra szolgáltatásunk bármely magyarországi település belterületén ingyenesen vehető igénybe.
Üzleti modellek: +361-382-1111
Kizárólag Presario és Pavilion modellek: +3640-200-629
A fenti telefonszámon lehet a hibát bejelenteni, illetve a legközelebbi szervizpartnert megtalálni.
Márkaszerviz: itt -->
HRP Hungary Kft.
1133 Budapest, Véső u. 7
Telefon: +361-452-4670
Fax: +361-452-4672
E-mail: E-mail írása
Hibabejelentés: E-mail írása
Alkatrész rendelés: E-mail írása
Nyitvatartás: Hétfő-Péntek: 8-18 óráig
Nyári nyitvatartás: Hétfő-Csütörtök: 8-17 óráig, Péntek: 8-16 óráig
Általános vállalási feltételek
A termék átadásakor kérjük bemutatni a készülékhez kiadott Jótállási Jegy eredeti és szabályosan kitöltött példányát. Ennek hiányában a vásárlást igazoló számla másolatát. Ezen dokumentumok hiánya esetén a szerviz csak fizetős javításra tudja átvenni a készüléket. Amennyiben a javítás során bebizonyosodik, hogy a problémát nem meghibásodás, hanem a készülék helytelen használata okozta, a megbízó köteles kifizetni a bevizsgálási díjat.
Technotrade Informatikai Zrt.
1147 Budapest Öv u. 185.
Telefon: +361-467-6111
Fax: +361-252-6470
Nyitva tartás: Hétfő-Csütörtök: 8:30-16 óráig, Péntek: 8:30-14 óráig
Országos szervizhálózat listája, elérhetőségeik: Ugrás a honlapra ->
Albacomp MSI szerviz
8000 Székesfehérvár, Mártírok útja 9.
Telefon: +3622-515-494
Fax: +3622-515-474
E-mail: E-mail írása
Nyitvatartási idő: Hétfő-Péntek: 8:00-16:30
jótállási Információk:itt -->
Hibás készülékedet, az alábbi telefonszámon jelentheted le:
Acer központi szerviz ügyfélszolgálata (munkanapokon 9-17 óráig): +361-555-5200.
A hibajegy felvétele után, belföldön futár gondoskodik a készülék el és visszaszállításáról.
Az Acer központi szervize a teljes kényelem érdekében Magyarország teljes területén - az itt forgalomba hozott Acer termékekre - szervizgaranciát nyújt ingyenes háztól-házig szállítással! Részletes tájékoztatásért kértjük, keresd fel az Acer hivatalos weboldalát.
Ingyenes, háztól-házig szállításos garancia!
A teljes kényelem érdekében, a Korlátozott Jótállás keretében javítások lebonyolításának elősegítése érdekében (visszavonásig) háztól-házig szállítási szolgáltatás is rendelkezésre áll Magyarország területéről a jelen jótállás jegyen feltüntetett termékre. A háztól-házig szolgáltatásról a www.acer.hu oldalon találsz bővebb tájékoztatást. Kérjük, vedd figyelembe, hogy az ingyenes háztól-házig szolgáltatás a Korlátozott Jótállás körébe tartozó hibák kijavításának elősegítését szolgálja. Amennyiben a hiba nem jótállási, a szerviz a bevizsgálásért díjat számíthat föl.
A PACKARD BELL központi szerviz ügyfélszolgálata (munkanapokon 9-17 óráig): +361-555-5200
Nem jótállási javítások esetén és alkatrészek rendelésében, az alábbi szervizpartner áll az Ön rendelkezésére:
EC-CO Kft.
1022 Budapest Fillér u. 44.
Telefon: +361-224-7010
Fax: +361-224-701
E-mail: E-mail írása
Web: Ugrás a honlapra ->
Nyitva tartás:
Hétfő-Csütörtök: 9-16 óráig, Péntek: 9-15 óráig
jótállási ügyintézés igénylése a Radium.hu ügyfélszolgálatán keresztül lehetséges! A készülék leadása személyesen Budapesten Radium.hu laptopszaküzletben, illetve futár igényelhető a radium.hu ügyfélszolgálatán keresztül a központi telefonszámon (061-445-1302), az oda-vissza szállítás költsége 1500 Ft!
Szervíz útmutató: Ugrás a honlapra ->
iStyle Pest Bemutatóterem, oktatóterem, értékesítés és szerviz: 1061 Budapest, Andrássy út 4.
Bemutatóterem nyitvatartás: Hétfő-Péntek: 10-20, Szombat: 10-14
Szerviz nyitvatartás: Hétfő-Péntek 10-18, Szombat: csak munkafelvétel
Központi telefonszám: +36 1 453-3939, +36 30 453-3939
Fax: +36 1 453-3940
Értékesítés: E-mail írása
Technikai tanácsadás: E-mail írása
Hibás készülékedet, az alábbi telefonszámon jelentheted le:
Dell Ügyfélszolgálat: 06-80/016-157
Amennyiben segítségünket szeretnéd kérni, úgy a szaküzletünk vállalja a Jótállási jegyen feltüntetett időszakon belüli jótállási szervizelés lebonyolítását.
Radium+ jótállás
A Radium.hu-nál vásárolt kiemelt asztali PC-kre RADIUM+ típusú extra jótállást biztosítunk!.